Objednávka (do jej úplného vybavenia) sa nachádza v týchto stavoch:
1. Neuhradená faktúra (prevádzkovateľ čaká na uhradenie faktúry).
2. Systém eviduje uhradenú faktúru k danej objednávke a prevádzkovateľ sa k nej vyjaruje (buď je objednávka potvrdená alebo zamietnutá).
3.a) Prevádzkovateľ objednávku potvrdil a systém čaká 14 dní na nahratie materiálov (cez ikonu ) do spisu klientom. 3.b) alebo prevádzkovateľ objednávku zamietol (zrušil), do 14 dní vracia poplatok za službu a vystavuje dobropis.
4. V prípade objednávky služieb "MÔJ ADVOKÁT", "PRÁVNE KONZULTÁCIE" alebo "PRÁVNY KOMPAS" dostáva klient hneď odpoveď, resp. termín na stretnutie (je kontaktovaný zo strany prevádzkovateľa v okamihu potvrdenia objednávky) a neplynie 14 dňová lehota na nahratie potrebných materiálov do spisu pre prevádzkovateľa.
5. V prípade služieb "PRACOVNÉ PRÁVO", "PRÁVO NENUTEĽNOSTÍ", "S.R.O." a "PREVOD AUTA, MOTOCYKLA" je potrebné, aby podľa pokynov prevádzkovateľa (ktoré zašle prevádzkovateľ klientovi v okamihu potvrdenia objednávky) nahral do spisu potrebné dokumenty (napr. identifikačné údaje zmluvných strán na prípravu zmluvy a pod., prípadne nahral zmluvu, ktorá sa má ísť kontrolovať a pod.) a tieto označil ako uzavreté v súlade s inštrukciami uvedenými v nápovedi v spise.
6. Prevádzkovateľ po nahratí a uyavretí materiálov zo strany klienta obratom v rámci editačnej lehoty (5 dní, resp. 2 dni v prípade urgentnej objednávky), vypracuje, resp. akontroluje a skoriguje zmluvu v súlade s požiadavkami klienta a túto nahrá do spisu. Klient je následne emailom upoyornení o vybavení objednávky.
Nápoveď
Začnite s vytvorením priečinku prostredníctvom tlačidla "Vytvoriť nový priečinok". Priečinkov môžete vytvoriť ľubovoľne veľa (napr. ak budete nahrávať viac dokumentov, môžete základné dokumenty uložiť do jedného priečinka, prílohy napr. do druhého, alebo dokončené dokumenty do jedného, rozrobené do druhého, alebo skeny zvlášť a pod., ako Vám to bude vyhovovať).
Po založení priečinka nahráte do neho súbory prostredníctvom tlačidla vždy na konci riadku.
Priečinky (a rovnako aj súbory v priečinkoch) môžu byť v stave "rozpracované" alebo "uzavreté". Uzavreté priečinky a súbory sa chápu ako úplné na odovzdanie prevádzkovateľovi na dodanie/výkon služby a nie je možné ich ďalej modifikovať. Na nahrávanie alebo úpravu podkladov (súborov) pre prevádzkovateľa máte 14 dní od Potvrdenia objednávky prevádzkovateľom. Priečinky alebo jednotlivo súbory môžete uzavrieť kedykoľvek (aj hneď po nahratí dokumentov).
Pokiaľ máte podklady pre prevádzkovateľa v priečinku nahraté a chápu sa ako úplné na odovzdanie, uzavrite celý adresár tlačidlom na konci riadku daného priečinka. Pokiaľ materiály uzatvárate postupne a postupne posielate prevádykovateľovi, môžete využiť aj funkciu na konci riadku konkrétneho súboru v rámci priečinka. Prevádzkovateľ je pri každom uzavretí priečinka alebo súboru hneď notifikovaný emailom.